marți, 21 februarie 2006

Entry for February 21, 2006


Saptamana asta am fost la bazin...da, pentru cei din Alexandria/Slobozia/Calarasi/Vaslui/Bucuresti/Sibiu(si alte orase cu colegi de-ai mei), Pitestiul are cel mai mare bazin olimpic din tara.Si eu m-am dus acolo. Ca sa-mi fac nervi. De ce? Pai, pentru ca sunt niste boraci de clasa a 5-a(MAXIM!) care inoata cu vreo 30 de bazine mai mult ca mine...si inoata si mai repede. Asta nu inseamna ca inoata 31 de bazine, cum v-ati gandit voi, niste oameni rai fiind...O sa tin cu toate echipele care joaca impotriva echipelor britanice in Liga Campionilor. Si tin si cu Juventus daca-l baga pe Mutu (care e pitestean, nu "dinamovist" cum il caracterizeaza boii astia de pe la TV ). Si cu Inter, ca au sponsor misto :D. Si cu PSV ca au cel mai tare antrenor. Astea fiind zise, imi urez Vacanta Placuta in continuare...si cred ca maine ii bat pe aia mici de la bazin...

Un comentariu:

  1. Asa baiatu' lu' mama...arata-le tu boracilor aia d c esti tu in stare...Si arata-le tu astora din alte orase c k lumea e Pitesti'ul nostru:D...

    RăspundețiȘtergere