duminică, 4 martie 2007

Prima gura de aer...


"Ai orizonturi largi, insa e o mica problema cand fereastra camerei tale are vedere la ghena"...Cred ca ironia sortii face ca eu sa ascult aceste versuri si sa am o astfel de priveliste. (Datorata intr-o buna parte si colegilor mei pop si vaj pe care ii salut pe aceasta cale informatica ...doamneeeeee...ce stupid suna).
Astazi o sa discut un pic despre stupiditate / prostie umana. O sa-mi asum riscul sa-l numesc pe James Cameron un prost. Oau, I did it! Dupa umila mea parere, este si un regizor extrem de prost, pe langa faptul ca el ca om nu este prea inteligent. Stiu ca admiratorii fanatici, care au plans, au suferit si au trait marile lui filme precum "Terminator", imi vor sari in gat. Ah, da...SI inca o categorie de oameni care-mi sunt simpatici...cei care au crezut "Titanic" un film destept, interesat si emotionant.
Ma rog...James Cameron a mai facut un film, de aceasta data documentar despre mormantul lui Iisus. Da, ACEL Iisus. Se pare ca el impreuna cu un evreu (cel putin la fel de destept ca si Cameron) au descoperit, SENZATIONAL / IN DIRECT / IN EXCLUSIVITATE Adevaratul mormant al lui Iisus, al Mariei, si al lui Iosif (a se observa faptul ca exista o mare apropiere de stilul dandiaconescian si televiziunea lui Zero-tevista (ce maestru al pleonasmelor sunt)). Oricum, subiectul acesta mi-a fost inspirat de Mircea Dinescu. Cel care a facut si unele remarce foarte interesante, precum : "Bine ca nu l-au gasit si pe Sfantul Duh langa ei", sau "Cand niste rusi au descoperit un schelet sub o izba din Rusia, au zis imediat ca era a lui Mozart...Cand le-a fost imputat faptul ca scheletul are numai 90 de cm, rusii au raspuns prompt: <>" (daca ati gustat gluma, radeti). Thought so...
E foarte misto faptul ca, unor oameni li se pare normal ca Iisus sa se fi ingropat, cu familia, intr-un cavou...cum se obisnuieste pe la noi. Ma mir ca nu exista si o poezie pe cruce. Apropo de asta, o fi avut cruce? Sau n-or fi descoperit-o... Tot Mircea Dinescu (il stiti...tipul de intelectual isteric - 2 notiuni ce mie mi se par incompatibile, dar despre asta in alt blog) a spus sa ne inchipuim ce-o sa se intample peste 1000 de ani, daca astia descopera intr-un cimitir din Romania o cruce pe care scrie: "Aici zace Ion, fiul lui Gheorghe si al Mariei" (aceste nume sunt la fel de comune la noi, cum erau si Iisus, Maria, Iosif in vremea aceea - dar un om dintr-o bucata ca James Cameron nu se poate impiedica de astfel de detalii minore, el are un tel de atins...sa atinga limita prostiei umane). Va inchipuiti ca astia din viitor ar putea crede ca au descoperit orice Ion le convine lor? Ma rog, sa speram ca oamenii din viitor nu vor fi progeniturile lui Cameron, sau cel putin, oameni mai inteligenti decat el.

Acum, cateva completari la blogul anterior, pe care nu mi s-a parut ca l-ati apreciat pe cat se cuvenea. Adica n-am primit decat un comment, si inca o interpelare pe messenger referitoare la el. Amandoua au cam avut in vedere faptul ca "Si tu asculti muzica si se vede asta in messenger". DA, ASA ESTE! Si eu sunt un taran care asculta Enya, Metallica, Aerosmith, Nightwish si alte porcarii (da, vajule si tie iti place sa te vada lumea cand asculti uvertura la Don Giovanni - sau cine stie, poate numai eu te vad). Toti avem un germene de taran de messenger in noi, intr-un fel sau altul. Da, si eu am dat mass message fetelor de 1 martie, tuturor din lista cu ocazia Craciunului sau in alte dati. Dar nu cred ca v-am scris sa dati bani pentru Radu, sau ca Yahoo iti va inchide contul de messenger daca nu bei Pepsi...suntem cu ochii pe tine! Si din cate imi aduc eu aminte, nu am specificat in nici un moment al vietii mele (cu atat mai putin in decursul acelui blog) ca nu as fi taran, sau ca imi face placere sa traiesc alaturi de mine, ca nu ma deranjeaza faptul ca-mi respir aerul. Credeti-ma, nu-mi face nici o placere...
A bon entendeur, salut!

Un comentariu:

  1. Saru'mana k te'ai gandit la noi, fetele, de 1 martie... Apreciem gestul dvs. stimate domn... Cu prima okzie te vom recompensa...

    RăspundețiȘtergere