marți, 18 aprilie 2006

Entry for April 19, 2006


Pe masura ce cresti, incepi sa inveti sa apreciezi lucrurile carora nu le dadeai multa importanta in trecut, lucrurile ce pareau oarecum firesti...de exemplu, sunt in stare sa apreciez acum liceul si toti profesorii lui. Care, chiar daca nu auzisera in viata lor de Vinerea Mare, Paste si alte sarbatori, macar aveau bunul simt sa nu-ti ceara sa vii la scoala in aceste zile...si aveau bunul simt sa nu intrebe cu dezinvoltura "De ce sa nu facem vineri? CE E VINERI? Puteti pleca acasa sambata"...da, why didn't I think of that??? Trebuia sa vin la facultate, sa ascult un profesor doctor cum imi reveleaza misterul suprem : "Puteti pleca sambata..."... Intr-adevar, putem pleca sambata...si ne intoarcem luni seara...pentru ca marti de la 08:00 avem cu alt geniu neinteles care a spus nemuritoarele vorbe : "Eu sunt platit pentru orele de vineri, cum sa nu vin? Dar ce e Vineri?????" (parca e un laitmotiv al idioteniei intrebarea asta). Dupa ce ca nu-i vin decat 15(MAXIM!) oameni la curs (ar trebui sa fie cam 120),  si nici unul (da, stiu ca mai nou se scrie "niciunul", refuz sa cred insa ca Academia o sa tina mult timp tampeniile astea de reguli, care, sunt convins, au o logica de netegaduit si care ma depaseste...ca multe alte lucruri, aceste reguli transced capacitatea mea intelectuala...tot ca multe alte lucruri, nu ma simt cu nimic mai prost prin prisma faptului (ce cliseu!!!) ca nu le inteleg..)  nu e atent la fosila din fata lor, are pretentia sa gaseasca pe cineva prezent in Vinerea Mare...Si bineinteles ca aceste zile "libere" (adica luni) trebuie privite ca un dar divin pentru studenti, ele insemnand, de fapt, mai mult timp pentru studiu( intrucat sambata viitoare avem partial la MN).


Dupa cum spuneam...s-a mai schimbat treaba de la liceu...insa recunosc faptul ca la liceu n-as fi avut tupeul sa-i spun unui profesor "Eu v-am zis ca sa nu veniti degeaba la ora" (dupa ce ii explicasem cu frumosul ca lumea pleaca acasa si nu toti se pot dedubla astfel incat sa fie concomitent  si la casele lor, si la seminarul de MN). Insa unii nu inteleg nici cu vorba buna... "Eu vin"...vino ma...eu oricum de la ora aia am treaba la mine la tara (provincie, catun si toate denumirile date de catre bucuresteni celorlalte orase)..BA! Cel putin la mine in oras lumea   nu-si tine tomberoanele sub geamuri, taranii mei! Si nu smulg scarile de la pasajul Universitatii cand se duc sa petreaca de bucurie ca a castigat Steaua...pentru ca noi nu ne bucuram cand castigati voi, ma! HUO!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu