sâmbătă, 8 aprilie 2006

Entry for April 08, 2006


Bineinteles ca trebuia sa nu se califice Rapidul...eu oricum cred ca au fost echipa mai frumoasa in cele 2 manse (Emil Dica & Dani Coman in special)...Succes Stelei de acum incolo, sper sa-i bata pe engleji ( care "e ceva de capul lor, daca i-au batut pe aia cu 4-1", dupa cum spunea P_zero_p, atunci cand am stat noi sa mancam mici si sa bem bere ca niste barbati adevarati ce suntem, in timp ce ne era frig, dar nici unul din noi nu vroia sa recunoasca, si ne era si somn de nu mai stiam de noi, nici nu ne interesa cine bate intre Middlesbrough si Basel, dar am stat acolo pana s-a terminat meciul, chit ca eram la ultima masa si nu vedeam mai nimic la televizorul ala, si ne-am plictisit asteptand micii aia care "parca erau mai mari data trecuta cand am mancat", "ba, trebuie sa facem si noi un gratar", "da, inainte de examene", "mie la Vaslui imi placea sa stau acolo langa foc, sa fac gratarul si sa mananc acolo ce facusem", "cum ba, mancai tu tot si alorlalti nu le dadeai nimic? Hahahaha", "da ba, si io la Alexandria, i-am mancat unuia portia, care se dusese sa se plimbe, si cand s-a intors a intrebat <>, si i-a zis unu' <>".."Hahahaa", "Ce facem ba, maine mergem la cursuri?" , "da ba, io ma duc si la Moraru si la ELTH", "Io vin numai la ELTH", "ba, recuperam la engleza maine",  "HAHHAHAAAAAA"...."Cu cine vorbesti ba la telefon, cu gagica-ta?", "Lasa-ma ba in pace, vorbesc cu ma-ta","Hai ba mai butonezi mult la mobilu' ala?", "A...asta are Cosmote, d-aia isi permite sa vorbeasca..de un' l-ai luat ma", "trimit un mesaj ba, l-am luat din Pitesti", "si io i-am zis unuia sa-mi ia din Alexandria, da' se terminasera toate" , "normal ba, in Alexandria au adus 5 cartele..", "Hahahahhaa")... Si, bineinteles, FORZA ARGESU'!!! Chiar daca au pierdut ei cu Sportu', ("lasa-ne ba sa intram, ca vrem la astia in galerie, suntem din Pitesti", "nu e vina mea, duce-ti-va la poarta ailalta"), si io inghetam pe stadion ca vaca cu cabina ce sunt, si i-am mai luat si pe aia din Alexandria si Vaslui ca sa le arat ce echipa mare suntem, dar avem ghinion baaaaaaaaa!!!, ne-au furat si cu Cluju' si cu Sportu', "FMM!!!", "Ba, vezi ca te-am vazut", "Si ce mortii ma-tii ii faci ma?", "HUO!!!", "Cartule, da-le la M%IE"(sut in cabina) , "Nastasie! Nastasie" (foarfeca, milimetric pe langa poarta)...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu