vineri, 31 martie 2006

Entry for March 31, 2006


Da, in aceasta dubla mansa ce a paralizat Romania tin cu Rapidul. Si daca tin intr-un meci cu ei, asta nu ma face rapidist. Cum nici daca am fost la Steaua-Betis, nu inseamna ca sunt stelist. Sau ca o sa fiu vreodata. Acum ca am clarificat aceste lucruri. (n-are nici o logica punctul)


Da, am fost in banchet cu CNICB, generatia 2006. A fost frumos( foarte frumos chiar, dar nu pot sa le spun asta, ca li se urca la cap). Au fost si 2 momente mai putin fericite, bineinteles (autocarul in seara "festiva" si faptul ca din toate week-end-urile posibile, tocmai atunci s-a dat ora inainte). Daca va intrebati ce dovezi am ca am fost in banchet, ei bine, eu am facut poza aia! Artistic, nu? Si mi-a parut rau ca nu m-am intalnit cu nici un profesor pe care l-am avut si eu...Costache, de exemplu...Cred ca facea infarct daca ma mai vedea si acolo... Anyway, cred ca am reusit sa le stric distractia (YEY!)...Stiti cum mi-am dat seama ca le-am stricat distractia? Simplu...M-am simtit EU bine! :D


A 5-ncea idee pe ziua de azi...De ce ajungi sa te intrebi (nu mereu, ocazional), daca vei mai face un gest dragut pe viitor...dupa ce incerci sa faci ceva, dar nu iese...Intentia exista (dar nu conteaza, contrar opiniei generale), dar nu se realizeaza...Te mai si lauzi ca prostu' ca "Wow, ce-am facut eu"...maybe it's just my case...Oricum, pe mine nu m-a descurajat. Dar de ce am avut momentul de gandire, de cumpana, referitor la viitor si gesturi dragute? That ain't right... :(|)

2 comentarii:

  1. Puteai si tu sa pui niste virgule in prima propozitie...Ai fost si tu la banchetul MEU? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa poza...n'am c zice bah ,,talentatule"... ufff...banchetu' elei?...deja?...mama cum poa' sa treak timpu' asta...park ieri venea cu noi in al nostru! Apropo am observat k nu l-ai uitat p Costache...:)) Bah esti nebun rau...

    RăspundețiȘtergere