luni, 6 martie 2006

Entry for March 06, 2006


I know it's not much but it's the best I can do / My gift is my song and this one's for you / And you can tell everybody this is your song / It may be quite simple but now that it's done / I hope you don't mind / I hope you don't mind that I put down in words / How wonderful life is while you're in the world...


Da...intr-adevar(dupa cum spunea D-l Alexe pe vremuri..eh, ce vremuri :D ), nu avem apa calda. Multa lume se plange de fapttul ca nu e caldura...EI SI? Eu am stat la -20 de grade fara caldura,  asa ca n-o sa muriti. Dar au trebuit sa intrerupa si apa calda. Ciudat e ca nimeni nu prea ii simte lipsa pe aici. Deh...capitala...alte standarde...esti "provincial" daca te speli zilnic... 


De la inaltimea la care sunt acum vad tot Crangasiul...superb (nu, nu e Primaverii. Si atunci cum poate sa fie superb, te intrebi? Alte standarde, dupa cum spuneam...). Am vazut si un avion zburand la mica inaltime...se pare ca viata e frumoasa, nu? Ce conteaza ca-ti speli vasele cu apa rece...ce conteaza ca geamurile nu se inchid si intra vantul? Ce conteaza ca maine dau iar ochii cu Moraru de dimineata? Toate astea palesc in fata rasaritului pe care l-am vazut de dimineata...si ar trebui sa gandesc mai roz...Dar stiu ca maine e innorat...si nu vad rasaritul... oricat de devreme m-as trezi..(scuzati cacofonia..."de devreme", in caz ca nu v-ati prins)...


Oare de ce maine de dimineata o sa mi se para goale toate gandurile insiruite aici? De ce o sa ma trezesc trist? When it would take so little for me to be happy...sau poate ma amagesc...si cand o sa am acel lucru, o sa cer mai  mult, mai mult...tot mai mult... Efectul de black-hole (stiu ca se zice gaura neagra, dar m-am gandit la efectul artistic :) )...E atat de mult vid incat lumina nu poate iesi...(Stiu ca ati exclamat cu multa bucurie "Uite-l si p-asta ce scrie", la vederea sintagmei "atat de mult vid"...Daca fiecare roman s-a nascut poet, atunci am si eu dreptul sa spun ca greselile mele sunt, de fapt, "metafore ale unui geniu neinteles")...


 Dar diferenta dintre "neinteles" si "obscur" e uneori atat de mica...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu