sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Auziti cum Elena Udrea NU sună la turcescu

Nu stiu cum se face, dar de fiecare data cand ma screm si io sa scriu ceva amuzant, la șto, se întâmplă câte un căcat monumental (de obicei în politică) și-mi strică fengșuiu, futu-i în gură să-i fut.


România vorbeşte - Robert Turcescu şi presupusa Elena Udrea
Asculta mai multe audio Politica

Dacă n-aveți răbdare (ceea ce vă înțeleg perfect), dați drumu’ la primele dooj de secunde, suficient de tare Încât să recunoașteți timbrul vocal al DOAMNEI (!!!!) care sună. Și vă povestesc eu restul (vă dau transcriptul cum ar zice deontologii, pă puncte esențiale):

  • Secunda 15: “Am sunat deoarece am observat ca oamenii incep sa cedeze manipularii”. Cum ar veni, am prins-o pe DOAMNĂ cu maniPULArea-n gură. Deci ea sună dintr-un scop nobil, dezinteresat, să ajute populația, să fie bine, să nu fie rău.
  • Secunda 43: ”Președintele e cel care numește premierul, nu o majoritate de conjunctură, care nici măcar nu este de 65% așa cum pretinde PSD și PNL”. Ca să eliminăm orice dubiu asupra acestei fraze, precizăm că NU, NU ERA VORBA DESPRE PREȘEDINTELE NORVEGIEI, răutăcioși mici și pesediști ce sunteți (parcă turcescu era în preajmă și atunci..lontz). Și o sugestie, DOAMNĂ, era corect ”așa cum PRETIND psd și pnl”, că e doo. Da’, deh…dac-ai fost corigent la filosofie si franceza intr-a doishpea, si dup-aia te-ai dus sa faci facultatea la Dimitrie Cantemir, se scuza*.
  • 01:13 : ”DOAMNĂ, nu sunteți cumva 3lena $drea????”, ”Nu,domnul Turcescu…ce, semăn cu DOAMNA $DREA la telefon???”. A se observa, vă rog, perspicacitatea si viteza uimitoare a inteligentei lui Turcescu (în apărarea lui, totuși, cred că a rămas șocat cel puțin juma de minut-atâta tupeu poate opri și timpul în loc). Iar, ca o răutate mică ce sunt, ar fi fost corect ”nu, domnuLE Turcescu”, pentru că i te adresai, nu te refereai la el, FĂ PROASTO – din moment ce NU era DOAMNA $drea, nu cred că se supară nimeni, nu?
  • 01:23…aici s-a întunecat cerul și s-a despicat catapeteasma Templului în două. ”o simpatizez pe doamna Udrea, pentru că și DÂNSA se luptă, așa cum aș face și eu dacă aș avea o poziție publică”. Păi, ministru al turismului, asta nu e funcție publică? Din informațiile șoc primite acum câteva zile, dacă Guvernul Croitoru n-a trecut, înseamna ca Boc & friends sunt încă în funcție. Acu’…s-ar putea să fiu un mare porc pentru că-mi bat pula de distinsa DOAMNĂ, întrucât la mijloc s-ar putea să fie un caz clinic de personalitate multiplă. Dar nu cred că e cazul. Și atunci avem ceva de genul: ”Și eu mă simpatizez, pentru că și eu lupt…”. uAu. Sau, pentru popor: _|_  olo L-)
  • La final, Turcescu mărturisește ca e derutat (oarecum starea lui naturală) și că, totuși crede că a fost $drea.

Concluzii: DUMNEZEULE MARE !!! Asa cum va dati mari ca nu votati Geoana, pentru ca asta ar insemna sa votati cu Nastase, Vanghelie, Mitrea, etc., la fel, votand cu Basescu, de fapt puneti stampila si pe DOAMNA CARE A SUNAT SI NU ERA UDREA!!!, pe Videanu, pe Negoita… Sfatul doctorului: stati in casa, sau, daca n-aveti stare, anulati buletinul.

*: http://www.libertatea.ro/stire/elena-udrea-a-fost-corigenta-in-liceu-170761.html SI http://www.realitatea.net/biografia-elenei-udrea--noul-ministru-al-turismului_417096.html. Dar eu nu cred ca era DÂNSA. Dacă a zis ca nu era, eu o cred. Pentru că n-am nici un motiv să cred că politicienii mint. Și mai sunt si extrem de prost, pe langa asta. Observati cum pe difuzarea postata pe canalul de trilulilu al realitatii scrie “discutia intre Robert Turcescu si PRESUPUSA Elena Udrea”. Eu de fapt nici nu cred ca era Robert Turcescu. Toată discuția este de fapt un monolog al lui Bendeac la comanda mogulului și a coaliției Grivco.

P.S.: Sper sa ajung sa postez maine si cacaturi amuzante, dar pun pariu ca iese un scandal, ceva, si iar trebuie sa scriu despre nenorocitii astia. Cat despre tupeul blondei…the sky is the limit, fă!

P.P.S: ÎNREGISTRAREA O AUZII PRIMA SI PRIMA DATĂ PĂ BLOGUL LUI CIUTACU !!!

Un comentariu: