duminică, 8 noiembrie 2009

CSI : Adunații Copăceni

csi_adunatzii Pisi, stii ca te iubesc si n-as face niciodata ceva intentionat incat sa te supar foarte rau. Cu toate astea, amandoi stim ca uneori pot sa fiu foarte cretin. Asa ca, poate, la un moment dat vei simti nevoia sa ma omori. Nu te judec, sunt convins ca ai avut motivele tale si mi-am meritat soarta, vreau doar sa te ajut un pic sa nu te prinda.

  • Incearca sa nu ma omori intr-o tara civilizata, pentru ca au o gramada de camere de filmat si echipamente performante. SI in nici un caz in Miami, ca de 8 sezoane incoace, i-a prins Horatio Caine pe toti. E dăștept foc.
  • Nu angaja pe altcineva s-o facă. Te va da in gat cu prima ocazie, iar tu o sa fii acuzata de “conspiracy to commit murder” si n-o sa-ti fie bine.
  • Nu ma omorî cu ură. Știu ca în momentele alea o să fie greu, dar încearcă. De obicei, “crimes of passion” sunt comise de cei apropiati. Asa ca la tine o sa vina prima data. Stii ca nu-s prea rezistent, o lopata in cap e de-ajuns. Nu trebuie sa ma injunghii de 83 de ori sau sa-mi scoti ochii cu lingurita.
  • FOLOSESTE MANUSI si arunca arma crimei!!! Neaparat, nu cumva sa lasi amprente. Sa nu ma strangi de gat, pentru ca raman urmele degetelor pe gat, si chiar daca ai purtat manusi se prind astia de dimensiunea manutelor tale gingase. Cand zic “arunca arma crimei”, nu ma refer s-o ingropi in ghiveciul cu flori, sau in spatele blocului. Arunc-o intr-o apa curgatoare si adanca. Asa se vor spala si eventualele amprente. Daca folosesti un cutit, nu-l spala apoi cu Axion ca sa-l folosesti la taiat paine. Nu e frumos, si, in plus, au astia o substanta cu care verifica urmele de sange, chiar daca tie ti se pare curat.
  • Scapa de hainele din ziua crimei. Cel mai probabil, o sa fiu un nenorocit chiar si in ultimele 20 de secunde ale vietii, si o sa incerc sa te patez cu ceva sange, sau sa ma agat de tine si sa imi ramana fibre din haina sub unghii. Stiu, urat din partea mea. Cand zic sa scapi de ele, ma refer incinerate si fara martori in preajma.
  • Nu face o polita de asigurare pe numele meu cu o zi inainte sa ma omori. Stiu ca e singurul mod in care, in sfarsit, as putea produce si eu niste bani pentru casa aia, dar nu da bine.
  • Daca vrei sa-mi transporti cadavrul, ai grija sa ma bagi in multi saci de plastic, sa nu murdaresc portbagajul.
  • Poti sa incerci sa ma otravesti cu ceva, dar sa fie rapid. Si in nici un caz vreo otrava exclusivista, la care sa nu ai acces decat tu.
  • Daca vrei sa ma lovesti cu ceva, sa stii ca ar trebui sa prezint urme de lupta pe brate, ca si cand m-as apara. Daca nu prezint, inseamna ca e cineva in care am avut incredere, si iar se inchide cercul de suspecti.

Nu imi vin altele pe moment…oricum, sa stii ca iti recomand judetul Ialomita pentru comiterea faptei si ascunderea cadavrului. Este undeva “in the middle of nowhere”, are autostrada, deci poti pleca repede de la locul faptei, martori se gasesc mai greu, avand in vedere cata populatie e pe-acolo, politistii nu cred ca sunt chiar cei mai breji din tara, iar despre tehnica de care dispun…mai bine nu mai zic.

Acestea fiind zise, iti mai spun inca o data ca nu sunt suparat si ca sunt convins ca mi-am meritat-o.

Technorati Tags: ,,,,,

11 comentarii:

  1. Banuiesc ca o sa vina si violurile gerontofile (stiu cuvinte!) din Vaslui si Marlad...

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Sunt jumatate de moldoveanca
    2. Normal ca nu sunt ofticata
    Gata. Am argumentat destul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi, tu vrei sa facem OTV aici?!? Ca eu arunc cu cacat numaidecat!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. hm..cred ca ar trebui sa intervin sa sustin moldoveanca :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sustineti moldoveanca! Sa facem un facebook group! Un canal de mirc! O telenovela!

    RăspundețiȘtergere
  6. Auzi..nu vrei sa candidezi in locul lui Basescu? Eu te votez si cred ca o sa aiba si Vlad un candidat pe care il simpatizeaza :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Ia nu arunca p-aci cu cacao. Nu permit!

    RăspundețiȘtergere