miercuri, 16 septembrie 2009

Nesimtirea, tupeul si succesul…(Ep. 1)

…”you can’t have one without the other”, vorba unui cantec vechi. Din punctul meu de vedere, nesimtirea este absolut necesara pentru a avea succes in Romania. Combinata cu tupeul, duce la culmi nebanuite de putere, avere si expunere mediatica. Am uneori senzatia ca eu nu sunt la locul meu in tara asta, ca eu gandesc diferit (si implicit prost), ca eu nu am setate reperele morale asa cum trebuie, ca nu sunt unul dintre romani si asa mai departe. Nu prea ma uit la televizor, insa atunci cand ma uit, e deschis preponderent pe Realitatea TV, Antena3, Eurosport 2 (cand e Premier League). In rest, imi iau portia de informatie zilnica citind site-urile primelor 2 televiziuni, precum si hotnews.ro (consider ca astea 3 surse sunt de-ajuns pentru a-ti forma o parere obiectiva despre societatea romaneasca: Antena3 e chitita pe basesq, Realitatea mai nou a intors armele tot impotriva lui – dar raman niste simpatici si niste deontologi de te caci de ras cand enunta cate o d-asta-, iar hoitnews o tine una si buna ca Traian Basescu e bun, mai ales prin vocea distinsului Tapalaba). Pe langa astea, nu ma mai pot uita la ultrasi, de exemplu: Ciutacu si Radu Moraru. Mai citesc blogul lui Ciutacu, ca scrie simpatic si mai baga o injuratura, o treaba. Singura emisiune de la TV pe care o urmaresc zilnic, aproape cu religiozitate, este “In gura presei”. Ma uit acolo pentru ca ma simt reprezentat de Mircea Badea si de ceea ce indruga acolo (si eu sunt fiu de profesor de matematica, si eu am invatat bine la viata mea, am intrat la facultate cu 10 la admitere, am terminat-o cu o singura restanta, imi place sa citesc, ma lovesc aproape zilnic de dobitoci si ma revolt, ma chinui cu masina pe drumurile publice, l-am votat pe Basescu de 3 (TREI IN PULA MEA) ori in 2004 si regret acum acest lucru, si sunt un frustrat cand vine vorba de viata politica in general), fara a lua de bun tot ce zice. Aproape zilnic, vad stiri care ma revolta, la unele am ajuns imun (cum sunt alea despre autostrazi, despre care se tot indruga prin presa de vreo 10 ani), iar la altele rad cand vad atata prostie. Cel mai des, insa, ma revolta nesimtirea oamenilor politici, nesimtirea aia cu buna-stiinta, nesimtirea pe care o mirosi de la o posta, despre care e clar ca nu poate sa fie o gafa, o greseala de comunicare, un sfat gresit de la consilieri. La fel ca in cazul multor jigodii de pe lumea asta, politicienii mizeaza pe uitarea umana atunci cand debiteaza senin elucubratii la teveu.

NOTA BENE: Nu mai fiti handicapati si dati clickuri care va duc pe alte meleaguri (adica pe linkuri), pana nu cititi tot postul, pentru ca pierdeti firul logic precum si nota de amuzament a textului. Cititi tot, si apoi dati clickuri cate vreti, daca nu ma credeti pe cuvant (adica unde precizez surse). Iar ati dat click, asa e?

Introducerea asta este pentru tot serialul ce va urma (sper ca nu zilnic, adica o sa mai scriu si despre cum viata e frumoasa, sa fim buni, sa visam fluturasi si sa nu injuram ca nu e frumos), iar restul postarilor vor fi la obiect, si mai scurte (intrucat mi s-a reprosat ca scriu prea mult si le iau oamenilor din timpul de fussbal. Episoadele vor fi constituite din site-urile antementionate, plus amintirile mele fata de persoanele/stirile prezentate acolo. Enjoy the silence…

  • Locul 1, Monica Iacob-Ridzi, componenta a coardei de aur a PDL (Udrea, Ridzi, EBA, Roberta aNastase), o ciorditoare care lasa mai multe ca un violator fara prezervativ, o muista care “s-a ales” ministra ca sa se dea singura la teveu, o taranca proasta care s-a trezit pe un morman de bani publici si a inceput sa-i arunce in lautari, ce mai, o vaca cu cabina din toate privintele, ii da in judecata pe oamenii care au demonstrat, cu actele de la ministerul ei, ca e o hoata nesimtita. De notat ca a depus plangere impotriva tuturor, mai putin membrilor PDL (un mesaj clar de : “sefu, uite ca-s cuminte, ii mai musc un pic de cur pe aia de la PSD, nu-mi puneti si mie o vorba buna la Parchet? ;;)”. Daca n-aveti chef sa cititi, hai sa va explic cum sta treaba cu tupeul nemarginit si de ce duamna Ridzi ocupa astazi locul 1, cu coronita (desi s-ar putea s-o manance, la cat de vaca e): plangerea nu contesta CONCLUZIILE comisiei, ci faptul ca ancheta comisiei s-a desfasurat in paralel cu cea a DNA (si dupa legile horoscopului si alinierii planetelor, se pare ca e o problema, mai ales in mintea țaței ăsteia).
  • Locul 2, Traian Basescu (ăsta e în stare s-o termine pe Ridzi numai pe simplul motiv că a ieșit înaintea lui într-un top, ascultați acilea…), cu ocazia discursului de 2 ore în Parlament în care s-a autoglorificat și pe care, dacă-l ascultai, ziceai că trăiești minim în Japonia (când vorbea de institutiile statului, realizari, nivel de trai, etc.).Aproape mi-a dat o lacrimă (de fapt, îmi smulsesem un păr de pe cur, și s-ar putea să fi fost și de la asta, cred că afectasem nervul optic-anal). Mă rog…întâiul băutor de whisky al țării, a declarat că presa e mega-liberă (da, B1TV unde-ți ridică ăla mingile la fileu ceva de speriat…dar țiganca împuțită, tonomatele și celelalte animale care nu cânta după cum joci tu, tot libere sunt?), că i-a salvat el p-ăia din Irak (singura înscenare mai nesimțită ca aia a fost doar prima aselenizare), și, la piece de resistance, a declarat sus și tare că el NU A FĂCUT COMPROMISURI (“Au existat dezbateri legitime asupra unor decizii luate pe parcursul mandatului meu, dar nu am facut compromisuri.”). Hai mai zi odata, sa moara ma-ta, cu mana pe coaie de data asta. Sa ti se usuce si sa nu mai aiba Udrea fond de ten, daca minti? Pai ia zi tati, cum e cu faza:”daca nu vin mai mult de 50% din romani la vot, imi dau demisia”? (au fost vreo 21% din cate tin io minte, am fost si io acolo, am votat sa nu te suspende, manca-ti-as chelia aia). Parca nici nu trecusera 5 minute si ai venit si ai zis: “aaa…nu-mi dau demisia…ha-ha. Hai sa ne intalnim LUNAR in piata universitatii, sa-mi spuneti ce nevoi aveti”. Cand te-ai vazut iar in scaun, pula intalniri. Asta nu compromis se numeste? Stai calm, ca mai am egzample: suptul pulii (cunoscut in popor ca si “sex oral”) este sau nu un compromis? Avem o declaratie facuta (la betie, in Golden Shpritz, ce-i drept), tot de tine cu gurita aia virgina: “Intrebat de ce tine atat de mult la "Axa Washington-Londra-Bucuresti" si nu este adeptul unor relatii la fel de apropiate cu partenerii traditionali Franta si Germania, Traian Basescu a afirmat razand: "Decat sa sug... la mai multi licurici mai mici, mai bine sug... la un licurici mai mare"! ” (sursa). In caz ca va intrebati ce ascund cele 3 puncte de suspans, va spun eu: “PULA, domnul presedinte a vrut sa spuna ca mai bine suge PULA americanilor decat francejilor”, de exemplu). Hai inca una, ca-mi esti simpatic, manca-te-ar viermii: “ Preşedintele Traian Băsescu a declarat, marţi seară, în Parlament, că a considerat alianţa PDL-PSD, care a rezultat în urma alegerilor parlamentare, drept un compromis politic necesar, precizând că aşa o consideră şi acum.” (sursa). Si una de plecare: “Presedintele a mai declarat ca fonurile private de pensii reprezinta "un compromis politic" pentru ca "statul paternalist primeste o lovitura grea", intrucat o parte din responsabilitatile sociale ale lui vor fi preluate de companii private.” (sursa). Eu m-am indignat, in caz ca nu se intelege, nu pentru ca presedintele s-a dus in Parlament ca sa-i abureasca pe aia (intrucat toti sunt muisti si merita sa-l asculte 2 ore pe asta cum ii minte cu seninatate).Nu…eu sunt shucarit pentru ca asa ne va minti si pe noi in campanie. Ba ca traim bine, ba ca nu a facut el compromisuri, ba ca e bruce willis si i-a salvat pe aia din Irak…
  • Locul 3, Universitatea Spiru Haret si toti conducatorii ei. Mai mari muisti ca astia nu s-a prea vazut pe fata pamantului, insa ei nu ne decid destinele (din fericire). Au facut gura pe la tv, ca e Cati muista ca vrea sa le inchida sandramaua, ca ei sunt o facultate de prestigiu, ca scot numai studenti buni, ce mai…ne-au vandut gogosi umplute cu cacat, si ne-au mai si scuipat pe ele. Avem acum portretul robot al pizdei (pardon, doamnei) absolventa de Spiru Haret: Ioana Visan. Tuta Doamna respectiva, in caz ca va e cunoscut numele, dar nu reusiti sa prindeti neuronul care detine si povestea, este curva prietena preferata a libidinosului de Berlusconi. Ca sa va rezum povestea de succes a curvei, i-o sugea cu abnegatie unui mos de 73 de ani (si asta nu ar fi o problema, atata timp cat ar fi ramas curva pentru tot restul vietii), si, in tot acest timp, cu sloboz printre dinti, facea si Facultatea de Drept de la Spiru Haret. Si nu oricum, loazelor (stiu ca voi care cititi ati mai avut si restante, si note de 5, ce mai, niste cacati cu ochi care n-ar merita nici o slujba la McDonalds), ci “magna cum spermae”: Dreptul afacerilor – 9 , Dreptul bunurilor – 8, Dreptul finanţelor publice – 9 , Dreptul Penal – 9, Obligaţii. Contracte – 9 , Drept administrativ – 10. Observati ca faptul c-avea o pula-n cur si urme de catarama in frunte nu o impiedica sa aiba notele astea la facultatea de drept (bine, pe ea n-a oprit-o sa prezinte o emisiune pentru copii, deci, nimic nu ma mai mira pe lumea asta). Bine, genial este si decanul Facultatii, probabil unul dintre cei care si-a plimbat pula prin dintii Ioanei, si i-a facut tratament naturist pentru ten, si care declara: “Florin Făinişi, decanul de la Drept, explică despre „poveştile“ din broşura universităţii: „Nu sunteţi obligaţi să veniţi la seminare. Faceţi faţă fără probleme la facultate“. Întrebat dacă el crede că un student care munceşte în străinătate are şanse să promoveze examenele, la zi, răspunsul este unul concis, care nu necesită comentarii: „Da“. “ (sursa). Oare cate din doamnele actuale din politica nu sunt modelate dupa acest exemplu de succes? Muie pana ruginesc, si apoi, cu diploma-n mana se duc sa ne reprezinte in Parlament si sa militeze pentru drepturile femeilor, sa se umple de Jimmy Choo si Louie Vuitton si sa ne mai tina si lectii de moralitate…

Din cauza astora simt eu ca nu-mi gasesc locul aici…si simt clar ca nu am nici o putere sa-i schimb, si nici nu mai vreau sa-mi fac nervi zilnic pentru toti cretinii care-mi decid soarta. De-aia nu mai duc la vot (iar argumentul cu “votezi raul cel mai mic”, este una din cele mai mari tampenii pe care le-am auzit: ai de ales intre un criminal care a omorat un om, si altul care a omorat 2 oameni…care-i mai rau?), poate si de-aia plec…

8 comentarii:

  1. Tare articol. Te-am descoperit de pe piticigratis ca a pus cineva un link cu tine. Tine-o tot asa. Une pleci? Sorin

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pleci bre! Ce-ai? (ma iei si pe mine??)

    RăspundețiȘtergere
  3. Orice top incepe de la 10 in sus. 10, noo, 8, shepte... 1U.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai sa incep sa raspund ca vedetele, cum am vazut io ca se face prin alte parti. Deja am 3 comentarii, m-am udat tot:

    @Anonim: Mersi, linkul a fost pus de SingurEu(http://www.furtdecurent.blogspot.com). Plec in Regatul Unit al velsilor, scotilor si englejilor.

    @LaNayba: Ba plec, 'tu-le muma-n cur astazi&maine. Ce-am? Este acel moment din viata oricarei femei in care simte ca trebuie sa mearga mai departe, sa impinga granitele, sa lucreze la dezvoltarea ei personala...cacat, ma duc sa fac un master. Nu te pot lua cu mine, pentru ca asta ar insemna sa-ti distrug cariera promitoare de "corporate bitch", si vad ca esti pe o treapta ascendenta.

    @Singur Eu: Domnule, o sa va rog respectuos sa imi indepliniti rugamintea de a LUA PULA!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu l-am votat pe Base si la primarie, deci de n'spe ori. Scarba-mi este de atatea ori mai
    mare :D
    daca nici comentariul asta nu apare, si patesc ca la ala cu argintu, la care am scris de trei ori si nu s-a postat nika, te reclam la opc ca ai shaorma stricata, na

    RăspundețiȘtergere
  6. PS - s-a rezolvat, m-am calmat.Ignore the previous, but Base... :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai sa te invat o shpârlă: scrii tot intr-un notepad pe care îl ții deschis și dai copy/paste din el până când îți apare comentariul. Am văzut și eu că-s probleme, probabil o să introduc moderare de comentarii (așa o fi mai bine). Până una-alta, e o platformă gratuită (mai bună ca orice altceva de pe piață - m-am chinuit 4 ore cu wordpress ca să inserez un cod JavaScript și tot n-am reușit), deci nu prea am dreptul să înaintez nemulțumiri către google.
    P.S.: Ai putea să încerci să folosești ca browser Google Chrome (consumă mai puțină memorie ca mozilla, plus că lucrează mai inteligent cu aplicațiile google, printre care și youtube - deschide threaduri separate, etc. :P).
    P.P.S.: Dacă tot am terminat o facultate de profil, sunt în stare sa mai dau câte un sfat despre computere și MAI ALES: messenger, paint și site-uri de torente. Pentru că n-am terminat facultatea chiar stând degeaba :D.

    RăspundețiȘtergere
  8. Romania is a mafia state with not working administration governed by organized crime.

    Human trafficking in Romania is a state policy and a modern retail which feed corruption and organized crime. Organized crime is constantly looking for legitimate business that could be used as a cover.Behind such companies, actually hiding network specializing in recruitment of girls who end up prostitute.
    These companies are used as a mask, to support illegal activities, to wash the money, but also because leaders mobs to be seen as successful entrepreneurs.
    Besides these companies, strongly related with them, in the town of Curtea de Arges (Romania) exist more mafia groups(indestructible mafia groups) which with the complicity of local taxi drivers, recruit, transport, and place girls to practice prostitution, girls which later are trafficked external.
    According to data held by the Italian authorities in Roma: 85% of prostitutes in Rome are romanian woman. In Milano: eight of ten prostitutes which practice “job” in Milano are romanian woman including Ioana Visan, Berlusconi's hooker from Curtea de Arges (Curtea de Arges, pimps factory from Romania, manager: local corrupt police ) arrived in Italy by prostitution networks from Curtea de Arges
    Cars of the pimps from Curtea de Arges who recruit girls from prostitution and customers for them: B-14-WXH (prostitute-pimp who was married with Caroli Pici, said Loti, a member of a criminal gang George Nan by world involved in human trafficking, kidnappings, usury and murders, thefts from apartments, and car thefts, and that on the June 20, 2004 abducted and kidnapped Anna Maria Valdata, the italian wife of a tycoon for which demanded a ransom of 1 million euros http://www.independent.co.uk/news/world/europe/nightmare-of-kidnapping-returns-to-italy-as-millionaires-wife-is-held-733071.html http://ziare.zaraf.ro/articol8544/RAPITORUL-MILIARDAREI-INFRACTOR-INTERNATIONAL.htm http://archivio.panorama.it/home/articolo/idA020001025842 ) and B-34-TND (pimp - one of the mob leaders from Curtea de Arges)
    About the pimp Caroli Pici, nick Loti and local corrupt police:
    http://www.ziarulprofit.ro/archives/6159
    http://www.ziarulprofit.ro/archives/10990

    ...in Denmark, Romania is the country with the most prostitutes and according to Europol, Eurojust, The Times, CNN, the first exporter of prostitution in Europe is Romania.
    Police mafia-underworld
    Mafia groups in Romania are "monitored" for nearly 20 years. Police chiefs the long investigations, sent in prison some between pawns of sacrifice indicate by the underworld, in this way mafia groups unfolding-and in continuation criminal activity.
    Everything, seasoned with a few masked which, below the cameras, will break the door, will seize the swords and guns ball, clubs and other trifles from those established as victims.

    German Bundestag: "Corruption in Romania is a worrying problem. It's not a sporadic apparition is a systematic phenomenon.”.
    El Pais about Romania: corrupt and without money.
    La Croix: Romania, the most corrupt country in Europe.
    Tel Aviv: Corruption in Romania is a national disease.
    The Times: Romania is the first exporter of prostitution.
    Transparency International: In Romania, the atmosphere is filled with corruption
    Jan Marinus Wiersma: Romania still needs another 25 years to eradicate corruption
    Geert Wilders: Romania and Bulgaria should be excluded from the EU due to high corruption and irregularities which make them unsuitable as members of the EU.

    RăspundețiȘtergere