marți, 15 septembrie 2009

EMOții…

Tocmai acum, când am ajuns super-mega-cunoscut in blogosferă, public un articol contrar stilului care m-a consacrat de-a lungul timpului.

Mâine, cei mai buni prieteni ai mei susțin examenele de admitere la master, pentru a-și continua carierele academice deja strălucite și pline de realizări. Datorită/din cauza unui concurs de împrejurări, precum și a unei șanse (și cum câștig exagerat de mulți bani din blog), eu am părăsit nava înainte de termen și am decis că am destule fisuri anale de la trecerea prin facultatea asta, așa că am ales un drum puțin diferit de colegii mei. Tot ce pot să le urez este succes în demersul lor nobil de accedere către cunoștințe superioare (mai puțin lui Rocco…lui sigur îi trebuie baftă).

Acestea ziind fise, povestitorul se va uita la meci în seara asta…și nu uitați, înainte de orice examen, mâncați :

DSC00983

și vi se vor deschide noi orizonturi :).

Technorati Tags: ,,,

2 comentarii: