miercuri, 23 septembrie 2009

Schimbarea la fata a blogului…

In activitatea tuturor blogărilor apare, la un moment dat, un articol de indoctrinare, publicitate, motto, “arta poetica”, discurs motivational, uatevar…La mine a venit mai curand decat ma asteptam, si deloc in directia in care speram sa evolueze lucrurile. Mai precis, am discutat in week-end cu niste uameni (dintre foarte putinii a caror opinie chiar conteaza ), si toti au zis ca nu le place blogul, ca scriu prea mult, ca injur prea mult, ca sunt prea radical, ca ma uit la Mircea Badea, etc. Eu mai am o vorba dupa care am incercat sa ma ghidez in viata: “cand lumea iti zice ca esti beat, du-te si te culca”. Si cam asta se intampla acum.

Totusi, ca o ultima sfortare impotriva nesimtirii care guverneaza Romania la toate nivelurile, vreau sa mai aduc neste argumente. Eu am ramas cu impresia ca lumea (lumea de bun simt din RO, care munceste toata ziua, are alte preocupari decat politica non-stop, in timpul liber o arde pe la un mall sau vede un film piratat de pe StrongDC) are impresia ca lucrurile merg prost din cu totul alte cauze decat politicienii. Ceea ce mi se pare strigator la cer. Bre, voi aveti impresia ca daca maine dispare Mircea Badea din peisaj, sau Ciutacu, sau Gadea, sau toata Antena3+Realitatea, lucrurile or sa mearga bine?

  • Basescu minte din cauza mea? De ce sa nu-l injur cand e muist cu buna stiinta?
  • Politia nu-si face datoria din cauza lu’ Voiculescu si Vantu??
  • Din cauza mea e paralizata circulatia timp de 3 ANI pentru constructia pasajelor Basarab si Baneasa??
  • Am facut 12 ore de la Costinesti la Bucuresti din cauza mea? Sau pentru ca de 20 de ani TOATE SCARBELE (PSD,PDL, PNL) n-au fost in stare sa finalizeze 240km de autostrada?
  • Udrea fura din cauza ca o injur eu???
  • Exista 1 manual la 2 elevi din cauza ca injur eu pe blog????
  • Spitalele arata asa pentru ca le-am furat eu banii de renovari????? Ia ganditi-va cate spitale se renovau cu banii de aici.
  • ROMANIA E CORUPTA din cauza MEA, sau din cauza LOR??????

Se pare ca da…atunci, o sa scriu si eu despre mondenitati, pun poze cu mine si filmulete de pe youtube, scriu articole de 2 randuri cu glumite expirate, va invat cum sa va setati filtrele de la Yahoo Mail, va povestesc ce filme am mai vazut…ne distram, facem shou…Desi toti am avut cel putin un moment in care sistemul ne-a futut in cur, tuturor ne-a venit sa crapam capul unei secretare incompetente, toti am stat gramada in trenuri ce stateau in mijlocul campului, pentru ca: “se lucreaza…”, preferam sa uitam, sa ne facem ca nu vedem, sa ne prefacem ca nu ni s-a intamplat, ca n-a fost asa de grav, ca se schimba ceva. Crezul meu e ca daca nu le tragi la muie, n-o sa se schimbe nimic (scuze pentru cuvantul muie, dar inseamna “față” ).

Oricum, e ciudat ca traim in tara in care jignirea / injuratura sunt mai de blamat decat furtul / nesimtirea.

Ca și ”Ars poetica”, aleg următoarea melodie, una dintre puținele în care există niște idei în care chiar cred. Postul o sa fie lung, pentru ca o să pun și versurile dedesupt (de nevoi?…). BTW, va recomand sa ascultati cu versurile in fata, pentru ca ele sunt esenta. Nu e vreo Sonata a lunii, ca sa conteze mai mult linia melodica. N-ascult asa ceva…


Don't damn me

Don't damn me / When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden / When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been / An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper / 'Cause it's all a part of me
Be it a song or casual conversation / To hold my tongue speaks
Of quiet reservations / Your words once heard / They can place you in a faction
My words may disturb / But at least there's a reaction
Sometimes I wanna kill
Sometimes I wanna die
Sometimes I wanna destroy
Sometimes I wanna cry
Sometimes I could get even
Sometimes I could give up
Sometimes I could give
Sometimes I never give a fuck
It's only for a while / I hope you understand
I never wanted this to happen / Didn't want to be a man
So I hid inside my world / I took what I could find
I cried when I was lonely / I fell down when I was blind
But don't damn me / When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden / When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been / An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper / 'Cause it's all a part of me
How can I ever satisfy you / An how can I ever make you see
That deep inside we're all somebody / An it don't matter who you wanna be
But now I gotta smile I hope you comprehend / For this man can say it happened / 'Cause this child has been condemned
So I stepped into your world / I kicked you in the mind
An I'm the only witness / To the nature of my crime
But look at what we've done / To the innocent and young
Whoa listen to who's talking / 'Cause we're not the only ones
The trash collected by the eyes / And dumped into the brain
Said it tears into our conscious thoughts / You tell me who's to blame
I know you don't wanna hear me cryin' / An I know you don't wanna hear me deny
That your satisfaction lies in your illusion / But your delusions are yours and not mine
We take for granted we know the whole story / We judge a book by its cover / And read what we want / Between selected lines
Don't hail me / An don't idolize the ink
Or I've failed in my attentions / Can you find the missing link
Your only validation is living your own life / Vicarious existence is a fucking waste of time
So I send this song to the offended / I said what I meant and I've never pretended / As so many others do intending just to please
If I damned your point of view / Could you turn the other cheek
But don't damn me

When I speak a piece of my mind
'Cause silence isn't golden
When I'm holding it inside
'Cause I've been where I have been
An I've seen what I have seen
I put the pen to the paper
'Cause it's all a part of me
Don't damn me
I said don't damn me
I said don't hail me
Don't damn me

3 comentarii:

  1. Ce post lung scrisasi! :))
    Sau e mai mult inalt?...

    (Eu scriu cu durere-n pula, cu vaga speranta ca din zecile de mii de cutreieratori ai internetului, o da unul/una peste blog si o sa-i gusto mucho cacatu' meu. Mie atat imi trebuie! Unul/una singur/-a caruia sa-i placa!)

    In alta ordine de idei, tu decizi cine si ce conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fix invers..
    mie mi-e simpatic Mircea Badea, si blogul tau nu sufera pentru ca e vulgar sau are postari lungi. dar Badea e roman, blogul tau romanesc si deci nihilist...aia era problema. Avem probleme si comentarii inzecite pe marginea textului si nici urma de propunere pentru o solutie. Macar tu pleci din tara, tot e ceva.

    RăspundețiȘtergere
  3. Io zic ca ai dreptate, dar cine sunt io? ;)
    Oricum, daca pleci din tara, poti sa injuri mai detasat de dincolo, dar iti pierzi din materia prima, s-ar putea ca flegmele sa fie mai apoase daca nu mananci shaorma cu soia in tzarisoara, ca noi toti ;)

    RăspundețiȘtergere