luni, 7 decembrie 2009

7 decembrie

A IESIT BASESCU. VICTORIE ! COMUNISMUL A FOST INVINS !

Cica cu articolul trecut, am creat niste dezamagiri. Cu durere-n suflet, va zic…stim cu totii unde bat, nu?

Fanii portocalii sunt in extaz, tara e pe maini sigure. Mie mi se rupe. Cica as fi scris ca ma bucur ca a iesit Geoana. Sămorio de n-am recitit de 3 ori articolul ala, am dat si “sărci” cu “bucurie Geoana” si, ciudat sau nu, nu am regasit asa ceva.

Ce scriam ieri, si, probabil, in mintea unora, insemna ca sunt un comunist feroce si ca vreau ca tarisoara sa incape pe mana PSD-ului care sa ne suga. Sangele.

Fiecare citeste ce se vede, si interpreteaza dupa cum il duce capul.

“Acum ma adresez poporului: ba, naspa. Ma bucur ca n-a mai iesit Basescu, dar nu il vad pe Geoana in stare sa scoata tara din rahat si sa o duca pe culmi nebanuite ale progresului si cacaturi d-astea. Singurul avantaj e ca vom avea un guvern stabil cel putin 12 luni (cam dupa asta ma astept sa se strice luna de miere, si PNL-ul sa-si redescopere valorile profund morale si sa treaca in opozitie) si ne vin BANI DE LA FMI. Fara de care, suntem morti. In rest, in loc sa fure Videanu, va fura Hrebenciuc. In loc sa fure Udrea, va fura Vanghelie. In loc sa fure Berceanu, va fura Dragnea. Si tot asa…”

Singura rectificare pe care as avea-o de facut ar fi: Vor fura in continuare X, in loc de Y. Complectati pe linia punctata. Nu stiu de ce m-am facut de ras, de ce “am mancat portia de cacat pe ziua aia”, de ce  “am decazut in ochii” cuiva. Pentru ca, dragii mosului, am aplicat o metoda corecta pe niste sondaje: Se elimina EXTREMELE (B1 / Antena3), si se calculeaza valoarea medie (TVR+Realitatea). Si tot il dadeau castigator pe Geoana.

Hai acu’ sa vedem daca nu cumva Basescu ar vrea o alianta cu Patriciu. Sau daca Realitatea il va mai critica. Sau poate o sa-l vedem iar alaturi de Voiculescu. Sau, cine stie, alaturi de Geoana. Ca sa avem iar un guvern “de larga majoritate”, “spre binele tarii”. Nu?

Cum imi incheiam si articolul precedent…sa cante Gutza! Sa fie bine!

4 comentarii:

  1. Ba, la mine in cartier e o vorba: INFIDELII SA IEIE PULA!!! Nu de-alta, dar vad ca ai multi infideli pe-aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba vlade, las-o dreak, ca eram sigur ca o sa o dai cu georgia... da am zis sa nu ma apar inainte sa ataci... pai tu chiar crezi ca ce e in georgia se intampla oricand oriunde? nu cred ca se pot comapara georgia si romania decat asa, ca merele si perele. si oricum, stai tu calm, ca nici base nu i-a suparat pe rusi asa tare... ca presa rusa e impartita, o parte il vede ok pe base in relatia cu guvernul lor... so chill... serios a fost exagerata aia cu rusii... iar la graba ta, si la gandirea ta de inginer sadea :) "eliminam extremele si facem media mediilor".... pai aia e stiinta, in timp ce sondajele sunt manareala... ca l-au dat toate sondajele manipulate (nu ca CSOP o fi fost usa de biserica) pierdut pe base, si pe langa asta era si in marja de eroare, prea te ambalasei :). Si stai calm... ma bucur ca n-a iesit geoana. nu am pretentii de la base, tot cu udrea si eba o sa defileze. Dar sper ca o sa se alieze cu pnl si nu cu psd... ca de aliat trebuie sa gaseasca o alianta.
    PS: si vad ca pretenul vladimir are un singur raspuns la toate, sa suga pola cine nu e cu tine sau/si cu el :)... ma bucur sa vad ca asta e nivelul de inteligenta al discutiilor ;)
    Cheers
    PSS: la faza cu mancatul de kkt eram enervat, ca ai fost superficial si grabit... nu-mi ajunge ca 80% din presa e manipulata si anti base (iar 20% manipulata si pro), mai vii si tu independent si propagi galustile lor :)... asa ca imi cer scze daca am fost prea dur... astept sa imi zici si tu ca mananc cacat cand mi se mai intampla sa ma ia gura pe dinainte

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic sa faci un banner, cu numele infidelilor. Ti-l fac eu, in peint, cu 3D, daca pohtesti.
    Titlu: INFIDELII
    POZA
    Comentariu: IAU PULA!
    Ce zici?

    RăspundețiȘtergere