luni, 14 decembrie 2009

Votul la romani…

MOTTO: “Unity and Faith, Peace and Progress!”

Explicatie: I-am cerut bunului meu amic, SingurEl, sa scoata-n pizda ma-sii moderarea comentariilor dupe blogul lui. Consider ca in sustinerea cauzei mele am prezentat niste argumente rationale, logice si care sporeau legitimitatea cruciadei mele. El a scos un post, in care a prezentat argumente PRO si CONTRA, si a purces la crearea unui referendum pentru popor. Si poporul a inceput sa voteze…Ca sa fim clari, eu sustineam DA, el zicea ca NU.

Pe cand era scorul vreo 10-10, ma interpeleaza SingurEl si-mi zice ca lui i se pare dubios ca a votat deja mai multa lume decat a comentat. Io de-atunci am simtit gena de dictator cum creste intr-insul, dar am zis sa tac, si sa astept pana la final.

Parcursul votului a fost cel putin dubios, la un moment dat aparand vreo 4-5 voturi pentru NU in vreo ora. Eu am zis sa fiu băiet corect si sa nu fraudez. Am asteptat, am asteptat…si din paritatea aia de la inceput (10-10, 14-14, 20-20), dintr-o data se facu un 27-22 pentru NU. Si atunci mi-am dat seama ca cineva e trimis la furat. Repet: PE UN BLOG. Nu se vota pentru/contra lu’ basescu, pentru/contra comunistilor, pentru/contra pinguinilor. Nu…era vorba doar despre niste cacaturi de comentarii pe blogul CUIVA.

Si cu-o ura ne-mpacata mi-am soptit atunci in barba: LUATI PULA ! Asa ca am decis sa astept ziua finala a votului ca sa schimb balanta, din anumite motive:

  1. Nu am terminat Facultatea dă Tastaturi și Calculatoare ca să vină orice muist de la Drept să fure mai mult ca mine pe net. THIS IS SPARTA, cuae!
  2. Mi se pare o jicnire ca ALTCINEVA să fure voturi de pe blogul celui mai bun prieten. Dacă e să-l fure cineva, apăi eu sunt ăla.
  3. Nu voiam să-i dau porcului împutzât satisfacția ca POPORUL e de partea lui.

Așa că, în 10 minute, am băgat subtil 10 voturi. Am zis ca nu-i mult, nu-i puțin. Fac și eu un avantaj lejer de 5 voturi, și câștigăm alegerile, să fie bine, să fie cu dimocrăsi. Și ce mi se întâmplă a doua zi după vot? Vine porcu pulii mele si invalideaza referendumul, spunând că: ”Intrucat la mine pe blog au comentat in jur de 30 de persoane (neluand in considerare anonimii), si intrucat referendumul nu are valoare imperativa, ci doar consultativa pentru mine, consider ca numarul de 59 de voturi nu este concludent si decid PASTRAREA MODERARII COMENTARIILOR. ]” Cumva, m-am culcat invingator, si dimineata am preluat pula din voleu. M-a facut acest Basescu al blogurilor din cateva click-uri…m-a ciuruit.

După care, interpelez tiranu’ penisului pe mess, ca sa-l intreb: “de ce, ma?”:

Ion Pulea : o singura nelamurire am
Ion Pulea daca tu de la inceput voiai sa mentii moderarea, de ce ai
mai facut referendum?
SingurEl: ideea e urmatoarea
SingurEl: eu am sperat ca o sa fie de bun simt
SingurEl: si o sa fie 40 de voturi
SingurEl: maxim
Ion Pulea: nu e adevarat
SingurEl: apoi
SingurEl: au fost 60
SingurEl: la un moment dat
SingurEl: era asa
SingurEl: 27 NU
SingurEl: 22 DA
SingurEl: ziua urmatoare
SingurEl: 27 NU
SingurEl: 32 DA

Observati cum tiranul incearca sa ma abureasca ca pe ultima tută, explicandu-mi cum sta treaba cu numarul prea mare de votanti (cum ar fi: CNP-uri false, au votat si mortii, a votat un om la 30 de secunde in Paris, etc.). Numai ca eu sunt un deontologic:

Ion Pulea: acu furi curent la greu
Ion Pulea: esti ca basescu
SingurEl: au spus DA mai multi insi decat au comentat
Ion Pulea: sa presupunem ca ti se indeplineau CONDITIILE
Ion Pulea: votau 30 de oameni
Ion Pulea: 16 sa se scoata, 14 sa nu se scoata
SingurEl: tot asa lasam
Ion Pulea: pai tot nu mi-ai raspuns la intrebare: de ce ai mai facut referendum?
SingurEl: am zis ca poate o fi bine
Ion Pulea : pt ca ti-am aratat ca daca se aliniau stelele in conditiile impuse de tine, tot ca tine faceai

SingurEl: si o sa am si legitimitate
SingurEl: dar... asa... am furat
SingurEl: un pic
SingurEl: e posibil
SingurEl: nu contest
SingurEl: dar cineva a furat 10 voturi
SingurEl: intr-o zi
SingurEl: IMPOTRIVA mea

Strans cu usa, comunistu’ recunoaste ca oricum ar fi ramas ca el si ca l-a deranjat faptul ca s-a furat IMPOTRIVA lui. Hai sa vedem cum au votat sustinatorii sai (niste intelectuali fini, din Buzau):

Dreacu: de cate ori ai votat pe blog
Dreacu: sincer
Dreacu: 3 NU?
G R A SZ U: da
G R A SZ U: 3
G R A SZ U: d c?

V-am povestit toate acestea pentru a va arata pe un exemplu restrans DE CE societatea romaneasca arata intr-un mare fel, mai ales cand sunt alegeri:

  • Sustinatorii vor fura ascunsi in spatele unor idei. De fapt, fura pentru ca asa le e firea.
  • Nu conteaza miza, cineva tot va frauda.
  • Cand vine vorba de vot, “intelectualii” nu se comporta diferit fata de pulime.
  • Cand vine vorba de vot, “diaspora” fura mai mult decat poporul bashinas.
  • Se poate sa te culci invingator, si sa te trezesti invins, fara a fi prostanac.
  • Indiferent de cat ar incerca OPOZITIA sa fure, PUTEREA va decide rezultatul final

Da, Vladimir, eu am furat 10 voturi pe ultima suta de metri. Si sa stii, dictatorule, ca prietenii mei DESMOND TOULUPE OGUNDIPE, IDOWU OLALEKAN, SAMUEL ABIDOYE, LAWAL MOHAMMED si CHIKE MBAGWU care si-au pus calculatoarele la dispozitie, au accesat FURTDECURENT si au VOTAT DEMOCRATIC, ASA CUM LE-A DICTAT CONSTIINTA, nu te vor uita niciodata. Sa stii ca ei au plecat din Nigeria, dupa ani intregi de dictaturi militare.

EU le-am promis ca NOI, ROMANII, suntem un popor profund democratic si ca optiunea lor va fi respectata, iar tu, PORCU PULII MELE, DICTATOR CU PULA MICA, ai venit si le-ai spulberat aceste iluzii.

Alaturi de fratii mei din gherila nigeriana (din triburile YORUBA, IGBO si HAUSA), iti urez un : IA PULA, si fie ca niciodata sa nu ajungi la capatul contraindicat al unei puli nigeriene!

P.S.: Sa stii ca pana si vicepresedintele lor, Goodluck Jonathan, se comporta mai democratic decat tine.

3 comentarii:

  1. Un fleac! mHă! I-am ciuruit. mHă! Hă! Hă!
    Pe negri.

    RăspundețiȘtergere
  2. @SingurEl: Tu sa te dai smecher atata timp cat distanta dintre tine si cel mai apropiat nigerian e mai mare de 25 de cm !

    @Ioana: Odata cu trecerea anilor, devin din ce in ce mai intelept, deslusesc mai multe intelesuri, care, inainte, pareau inaccesibile, iar aceasta intelepciune vin si o vars pe blog...Variaza doar cantitatea de bautura pe care o ingurgitez inainte sa vin sa vars intelepciunea...

    RăspundețiȘtergere