joi, 7 ianuarie 2010

MAMI ne învață:

VINERI SEARA FACEM PARANGHELIE (BĂUTURĂ, SEX, DROGURI) – PENTRU ORGANIZARE: io sau moldo :*

mami Acum să trecem la revista MAMI…

În timp ce citeam azi cea mai dubioasă revistă EVĂR ( MAMI *), am dat peste un articol interesant: nume de bebeluși. Și ca să le arătăm infidelilor că și numele noastre au semnificație, am extras niște nume ABSOLUT ALEATOR:

OVIDIU (păstor) + COSMIN (frumos/ordonat/decent) – Oltene, te prinsă numele de Cosmin. Pot, într-adevăr, să confirm că ești ordonat.

DRAGOȘ (dulce glorie) + CONSTANTIN (constant) – Dulce glorie, dulce vin, dulce harașpincă…constant, normal, că doar nu se oprește producția în Moldova…

CRISTINA (creștină) + ELENA (cea care îl cinstește pe Iehova) – nu ți se pare c-au exagerat puțin părinții tăi?

ANDREI (războinic) + IONUȚ (binecuvântarea Domnului) – binecuvântare pentru CINE???? Gena de războinic e de la Hârlău rămasă…

GEORGIANA (fermier / țărancă) – tot vrea tudor să-și deschidă fermă…ești pe trend.

VLADIMIR (conducător cu faimă) + CONSTANTIN (constant) – Într-adevăr, este un mare șofer în viață.

ANDREEA (războinică, curajoasă) + SIMONA (ascultătoare) – oarecum o contradicție în termeni, dar, s-ar putea să fie un mix bun !

ANA (grație) + LOREDANA (tufa de lauri, descendenta din provincia Lored) – Buruiană grațioasă. Bine că nu ți-au zis Ana Dana.

ELA (altul) + MARIA (copil dorit) – alt copil dorit? Ne dorim alt copil? Pricepi aluzia?

VLAD (putere) + ANDREI (războinic) – Da. Aici DA. Într-adevăr. Corect. Am și un screenșot de când jucam CounterStrike și am fost la un moment dat primul la fraguri.

*Revista MAMI este cea mai dubioasă revistă evăr, deoarece, la rubrica de forum ”Mămici singure”, există o postare care începe cam așa: ”Buna...Ma numesc MARIAN,si am citit despre problemele pe care le intampinati in viata de familie…”

5 comentarii:

  1. Bă, da' cu Iulia sau Nicu/Nae n-aveau?

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))
    Andreea Simona sucks!
    Numele, adica... :))
    In fine...

    Dap... pai, ce sa zic? Revista dubioasa, manager dubios. Dar, nah... aduce bani...

    RăspundețiȘtergere
  3. bree! da' nu e dubioasa!! ca si marian, poate nu esti tu pe target! :)))))
    >:P

    RăspundețiȘtergere
  4. mai bine numele astea decat ale mele=))))
    daca le-ai stii...te-ai prapadi de ras:))

    RăspundețiȘtergere
  5. m-am calmat, numele meu e fashan si anu asta

    RăspundețiȘtergere