miercuri, 6 ianuarie 2010

Răzbunarea Băsescului…

VINERI SEARA FACEM PARANGHELIE (EU ZICEAM UN EL GRANDE COMANDANTE – ALTE PROPUNERI ASTEPT IN COMENTARII / MESSENGER). DE DATA ASTA SE FACE !!!

shawerma_comunista 

Asistăm zilele acestea la o conspirație națională a Președintelui împotriva mea. După ce i-am dat la muie în campania electorală, Băsescu este conștient că sunt o amenințare mult prea puternică în acești ultimi 5 ani de mandat. Astfel, a decis să-și impună tirania și să mă cenzureze, să ma pună la index, să restricționeze accesul populației către mine, cu alte cuvinte, să-mi dea pula, printr-o măsură GRAVĂ, ce atentează nu numai la libertatea de exprimare, ci și la cea de opinie (sunt jurnalist, sau ce pula mea?):

TAXA PE

SHAORMA:

CETATENI !

Atât…

Sper ca cei care l-au votat pe Băsescu să nu mai mănânce în viața lor o shaormă fără ca apoi să-și cace organele vitale.

P.S.: Un nou om în blogroll…mîța lui va conduce lumea, la un moment dat. Preview: http://utopiabalcanica.net/2010/01/05/episodul-55-mita-spatiala/

Technorati Tags: ,,,,

2 comentarii:

  1. frate, mi se pare normal să pună ăjtia taxă pe şaorma, că e periculoasă.
    dacă e si la chiflă e dezastru pt ei. ia vezi ce postari ai avut în campania electorală.

    Şi dacă nu crezi că şaorma e periculoasă, îţi dau un exemplu: în campania electorală, aveai printre cititori unul - a carui nume nu vreau sa-l zic - dar avea un nume de erou mitic, care precis s-a îmbolnăvit de şaormită.

    Şi nu mai vorbi de paranghelii că o să pună ăjtia taxă şi pe aia. şi o să pună taxă şi pe sugestii şi messenger, viciosule.


    infidelu'

    RăspundețiȘtergere
  2. vad ca unii au ramas putin fixati :)

    RăspundețiȘtergere