luni, 11 ianuarie 2010

Minutul 4 - pisica

Cand am inceput blogul, am spus ca nu o sa scriu de dragul de-a scrie, ca n-o sa creez postari doar cu pozde si filmulete, ca sa ajung in top. Nu m-am sucit in conceptii ca Basescu, dar, in ultimele luni, am fost uimit de cate poze / filmulete au postat blogării dă top, iar eu le știam de câțiva ani (avantajul de a fi ochelarist și de a fi terminat facultatea de șuruburi pentru carcase de calculator). Tot uimit am fost și de armatele de troli (=ultrași ai proștilor) care se amuzau copios, și apoi (cel mai probabil), începeau să trimită ”viralele” (viraluri/virali, pulancur, nu mă pasionează) pe secțiunile de FUN ale plantațiilor de pe care culegeau bumbac (a se citi ”corporațiile în care lucrau ca middle-management”). 

Așa că postez filmulețul ăsta aci (a fost pus pe iutub pe 8 ianuarie, eu l-am primit pe 10 ianuarie, deci undeva prin vară să vă așteptați să facă mare vâlvă pe blogurile din topu'la Zelist și să-l primiți pe mail de la corporatiștii din listă), ca măcar cei 10-20 de inși care mă citesc, să le dea o muie lu' z0s0/arhutt/piticu/coshmar&urmăritorilor fideli, pentru că au văzut acest clip la un blog de pe pozitia 2500 și ceva, cu luni / ani în urmă.

Dacă n-aveț chef să vă uitați la tot, băgați măcar faza de la minutul 4 cu pisica...merită.


4 comentarii:

  1. hahahahahahahaha!!!!
    :)))))))

    prea tare, jur!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si nici filmul nu e rau, asa e? Pe langa faptul ca am ras si eu cand i-am vazut, m-am intristat asa, un pic, gandindu-ma cam cat de proasta e specia umana...

    RăspundețiȘtergere
  3. E misto rau filmuletul! :))) E a3a oara cand il vad :)))
    Eu il primisem pe mess, cred ca tot cam in aceeasi perioada in care l-ai primit si tu. Atunci m-am uitat doar pana la min 2... maxim... Eram si la birou si aveam alte balarii de facut. N-am avut rabdare.
    Aici, m-am uitat pana la final.
    E prea misto!

    RăspundețiȘtergere