luni, 4 ianuarie 2010

New media sau gen…

…cu NEOGEN.

Vreau ca in noul an sa fie bine, sa nu fie rau. Vreau sa castig gramezi de bani din blog, si pentru ca mi-am dat seama ca in vechiul stil n-ajungeam nicaieri, am deci sa emulez Luceafaru’ la Blogosfera si sa scriu ca Z0s0. Here goes nothin’…

neogen

Z0s0 ar zice: “Dar vai, uitati ce se intampla in online-ul romanesc. Neogen face spam. Calin Fusu nu e un om bun, este un om rau. Ei copiaza din strainatate. Cand stateam la Berlin, nu se intampla asa ceva. Eu am succes. Neogen o sa moara. Daca vreti sfaturi despre future in online, despre new media, despre web 9.32, despre social networking, intrebati-ma pe mine.”

Eu as fi zis (dar nu mai zic, pentru ca anul asta, nu-i asa, suntem toti mai buni, mai iertatori, mai intelegatori): “Strapunge-v-as inima cu penisul, scalda-mi-as mucii in ochii vostri, precum si traditionalul: luatz pula! Daca mi-am facut cont acum 1 an si 4 luni, si ultima accesare a fost acum 1 an si doo luni, nu e clar ca MA FUT IN SITE-UL VOSTRU DE CACAT??? Ca mi se rupe de existenta voastra? Ca site-ul vostru e atat de INUTIL incat nu m-am obosit sa dau un click de maus? Ce pula mea vretz de la mine? Credeti ca daca imi trimiteti 3 poze cu niste pizde obosite la treij de ani mi se ridica brusc interesul pentru mizeria voastra? Credeti ca daca primesc o felicitare obosita pe tipul: DRAGA <insert name here> o sa ma simt special, atins la suflet, emotionat, si o sa-mi dea lacrimile pe principiul: “UITE CUM SE GANDESTE LUMEA LA MINE!”?? RASPUNSUL E NU, NU SUNT EMOTIONAT / ATINS / INTERESAT DE VOI ! Sunt atat de dezinteresat de voi incat n-o sa ma obosesc sa dau un UNSUBSCRIBE la newsletterul vostru. Sunt atat de dezinteresat incat nu vreau sa dau un DELETE ACCOUNT. Sunt atat de dezinteresat incat am scris despre voi pe blog pentru ca m-ati plictisit maxim. Sunt atat de dezinteresat incat sa zic : MOARTE NEOGEN ! MUIE CALIN FUSU ! Mamele voastre e curve! Luatz pula!

Bine ca nu sunt interesat, ca altfel ma si enervam…

In alta ordine de idei, La Multz Ani si Mancatz Shaorma!

 

SA FIE BINE!

4 comentarii:

  1. Haaai bre Ioane, ca aia cu floricica-n par e si ea o floricica 'mbobocita, la doar 30j de ani... Ce? Adica, e deja ramolita? Ca ma-nervez acu'
    Hai ca-i bine! E bine, stai relax. Trece.
    Sa vina shaorma, zic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Important e să fii tânăr cu sufletul. Şi cu vârsta.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Duamna: S-o fi inteles gresit...nu e nimic rau in a avea 30 de ani. Toti vom avea aceasta minunata varsta la un moment dat. Unii mai devreme, altii mai tarziu (acum sunt liric). Voiam doar sa spun ca daca vrei sa atragi pe cineva, pui si tu niste prospaturi la 18 ani :D.

    @SingurEl: Mare vorba zisasi. Profunda. Vezi sa nu-tz bagi tastatura-n ochi.

    RăspundețiȘtergere
  4. :)))
    Eu am glumit. ok? Nu ma crizez, nu ma crispez, nu ma gandesc nici ca mai am 15 ani si mor de batranetze, nu nimika, da?
    :))))
    SingurELu' e profesor in autosugestie, deja. Incearca sa sa se convinga singur :*

    RăspundețiȘtergere