marți, 20 octombrie 2009

Cretinii Pământului

elephants-larger-than-moon Vom vorbi despre cretinii pamantului. Ii stim cu totii. I-am si intalnit. Ne-am lovit de ei in viata de zi cu zi. Ei sunt cei care sunt atat de prosti / ilogici incat iti dai seama ca-ti racesti gura de pomana, si mai bine taci. Sunt extrem de senini in prostia lor, majoritatea au si slujbe bine platite (si sunt ferm convinsi ca-s merita banii), iar, din pacate, multi au si autoritate asupra noastra (in administratii publice, banci, politie, justitie, etc.). Aria de raspandire variaza. Important e ca sunt peste tot. A nu se confunda cu prostul simplu (care mai face o greseala ocazionala, dar, per total este om normal), sau cu omul ne-educat (sunt si oameni care n-au avut bani de dat pe scoli, si daca vorbesc cu “e multe”, nu este neaparat din vina lor).

Nu, Cretinul Absolut are si scoala, si o spoiala de educatie care-i dau impresia ca-si merita existenta pe Planeta. Mai nou, are si blog (eventual si de succes). Acolo isi da masura prostiei zi de zi. Ca sa nu mai va plictisex, urmeaza, asa cum v-am obisnuit, neste exemple, luate din cotidian.

  • Maxi Sopo, 26 de ani, “lucrator in lumea finantelor” – acuzat de frauda bancara, fuge din SUA si se duce sa se relaxeze in vestita statiune Ca’nCur. Politia il cauta. Il asteapta 30 de ani de inchisoare. Nu stiu daca stiti, dar politia mexicana nu prea e “saritoare” cand vine vorba sa-si ajute colegii de peste Prutul lor. Noroc cu cretinul nostru, care-si pune statusuri pe FACEBOOK cu locul in care se afla. Politia il prinde. Efectiv ramai prost :|. Asa cum spunea si Tommy Lee Jones in “No country for old men”, “You can’t make this stuff up. You just can’t”.
  • Traiesti in Israel. Apartii uneia dintre cele mai conservatoare religii ale lumii. Oamenii din tara ta se ghideaza dupa “legea talionului”. Dumnezeul tau a distrus Sodoma si Gomora. Vecinii te urasc foarte rau. Lumea, in general, are o parere proasta despre natia ta. In locul in care traiesti, sunt atentate aproape zilnic. Ce faci tu? Te gasesti ca e cool sa fii GAY. Drept urmare, mori. Hai sa-ti explic o țâră, cu harta-n față:

  1. Aia cu verde din imediata ta vecinatate, te urasc de moarte. Continentul rosu te cam uraste de moarte in proportie de 50%, iar restul de 50% este indiferent in ceea ce te priveste.
  2. Aia cu galben de deasupra ta, sunt cam la fel de impartiti 50-50 (nemtii nu cred ca au trantit 2 monumente in memoria holocaustului, si brusc si-au schimbat sentimentele).
  3. Partea cu albastru este indiferenta si impasibila in ceea ce te priveste. Esti cantitate neglijabila in raport cu problemele dintre etniile de-acolo. Totusi, partea aia mare din SIBERIA s-ar putea sa fie plina cu de-ai vostri, pentru ca tatuca Stalin nu prea v-a avut la inimioara si v-a trimis la conservare.
  4. Australia+America de Sud – total indiferente.
  5. Aia mari si verzi, va au la inima doar pentru ca sunt vreo 5 milioane de-ai vostri care sunt influenti pe-acolo. Credeti-ma, daca se intampla vreo criza nasoala (razboi,etc.) si voi o sa ajungeti sa o duceti mai bine ca americanii (si cineva sa se ridice pe un val de ura contra voastra, ca Hitler), sa nu credeti ca baetii vor avea remuscari sa faca un Holocaust Reloaded si Revolutions.

CONCLUZIE: Daca in tara asta te-ai trezit ca vrei sa te futi in cur, fa-o in pizda ma-tii PE ASCUNS !!! NU-TI FACE SI CLUB !!!

  • Un mic exemplu de cretin autohton (avem exemplare mult mai bune, dar asta mi-a sarit in ochisori):

cretinul_nr1

Crede-ma, esti mai mult decat indreptatit sa folosesti respectivele WC-uri. Fa o petitie, ceva, ca sigur si cei cu handicap mintal pot sa le foloseasca, nu numai cei cu handicap fizic.

Disclaimer: In urmatoarele zile o sa public vreo 4 posturi plictisitoare (lungi, documentate si despre un subiect neinteresant), asa ca va dau ceva sa va radetz pana atuncilea.

8 comentarii:

  1. hai ca am ras copios de asta cu elefantul mai mare ca luna :))
    cat despre arhi, nici macar nu cred ca gandeste asa, ci doar ca incearca sa straneasca dispute, comentarii, ca sa faca trafic. nush la ce-i mai trebuie, dar e treaba lui. cateodata are atitudini de bun simt, totusi.
    Io, politicaly corect, you know me ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Mai nou, are si blog (eventual si de succes). Acolo isi da masura prostiei zi de zi."

    Adica la fel ca tine?

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim, asa e ca n-ai putut sa te abtii sa nu apesi niste butoane la o tastatura si sa lasi un comentariu aici?

    RăspundețiȘtergere
  4. @dollo: Eu cred ca are si un gram de retard in el. Si sincer, nu vreau sa ma apuc sa-i scotocesc prin arhiva, si sa-ti demonstrez, argumentat, ca e mai prost decat da impresia :). Stii c-as fi in stare sa fac asta, dar "nu se merita"...Cand ai undeva la 30+ de ani si afirmi (chiar si in gluma, desi nu cred ca e cazul) ca esti invidios pe handicapati ca au WC-uri mai misto, asta spune foarte multe despre tine.

    @SingurEu: Pe acest blog, te rog sa vorbesti frumos. Noi discutam idei, si nu persoane. Nu-ti permit, ma-ntelegi, sa faci aluzii.Daca vrei sa folosesti un termen acceptat, te-as ruga sa uzzytezi expresia "physically challenged" / "big-boned" / "gras prost caruia ii curge scuipat din gura". Sa stii ca unii oameni au avut parte de mai putin oxigen, la un moment dat. http://9gag.com/photo/13110_full.jpg

    @Anonim: De azi dimineata ma uit la comentariul tau, si vreau sa-ti raspund. Mi se pare ca esti foarte destept. Insa numai acum, mai pe seara, mi-am dat seama, de fapt, de cat de tare e comentariul si ce ai vrut sa spui. Deci...m-ai lasat fara cuvinte...esti foarte destept, sa stii. Deci, practic, ai fost genial...mi-ai aratat cat de prost sunt cu propriile-mi cuvinte...Incredibil...sa fii atat de destept incat sa iei o fraza pe care eu am scris-o si sa-mi arati intr-un mod mestesugit ca, de fapt, se aplica si in cazul meu...pfoai. Esti foarte destept. Serios, ti-ai dat seama de unul singur de toata chestia? Sau v-ati strans mai multi? Daca ai fost singur, BRAVO ! BRAVO ! Esti foarte original, n-am mai vazut in viata mea atata inteligenta. Si esti si foarte destept, nu stiu daca am mentionat. Totusi, consider ca-s prea mic si insignifiant ca sa fiu citit de un om atat de destept ca si tine. Incearca sa-i citesti pe Z0s0/arhi/visurat/tudorchirila. Ei s-ar putea sa aiba aceeasi profunzime intelectuala ca a ta. Si sunt convins ca esti foarte destept. Iti multumesc pentru ca m-ai luminat. Efectiv, mi-ai schimbat perspectiva asupra vietii. Am mentionat cumva ca esti foarte destept? Cred ca o sa-ti dedic un post intreg, pentru ca esti foarte destept.

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow. Stai bre calm, se vroia o gluma si un pic de ironie. Consider ca oricine face misto de altii la greu trebuie sa aiba si un pic de spirit auto-ironic si rezistenta la glume. Te stiu de ceva timp si te-am respectetat mereu. Nu voiam sa te insult.

    Daca ai de gand sa-mi faci un post in care sa-mi arati ca sunt prost, l-as citi cu placere. Il astept. M-ai facut curios.

    Nu am insa de gand sa incep sa ma injur sau sa ma cert cu nimeni pe internet, si cu atat mai putzin prin bloguri sau posturi. Nimeni nu castiga niciodata un asemenea argument.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, si eu am fost ironic. Daca voiam sa zic ca esti prost, spuneam asta. Ti-am exagerat capacitatea intelectuala referitoare la comentariul anterior tot pentru un efect comic/ironic. Nu m-am suparat ca ai zis asta. Poti sa-mi zici si ca-s prost, direct. Numai ca ceea ce-ai comentat tu acolo a fost un truism. Da, cuvintele acelea s-ar putea aplica si in cazul meu, nu era nevoie sa o spui explicit. Intelegi acum care a fost problema? Ai venit, ai citit si ai lasat un comentariu INUTIL. Puteai sa nu fii de acord, puteai sa ma sustii, puteai sa-mi ARGUMENTEZI ca-s prost (te asigur ca am si eu momentele mele de glorie :) ).
    Nu urmeaza sa fac un post despre tine, pentru ca la faza asta n-ai fost prost. Dar nici inteligent.

    P.S. Daca ar fi sa plec de undeva, ti-as explica faptul ca "argument" in engleza inseamna disputa/cearta. "You can't win an argument like this" = "Nu poti castiga o disputa ca asta". Argumentele romanesti cel mult se invoca. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eh, in parte avea dreptate Singur Eu. N-aveam ce face cand am postat comentariul.

    Si da, ai dreptate cu "argument" vs "disputa". Asta e in spiritul cretinatatii debitate de mine asta vara intr-un bar in fatza unei fete. Dupa vreo 3 beri, tipa imi o ofera o a patra bere. Gandesc: "No thanks, I'm good" si debitez: "Nu, multumesc. Sunt bun."

    RăspundețiȘtergere