joi, 15 octombrie 2009

Mic indreptar pentru vot

Una scurta, ca tot e criza de bani…sa fie si de cuvinte.

1. Niste unii demit guvernul PD-L, ramas singurel dupa ce Basescu scoate PSD de la guvernare (stiind tot ce va urma de aici, isi asuma toate riscurile). Calculul e simplu. Unii e mai multi ca aia putini. Nu discutam despre cine e rau si cine e bun. Basescu a nominalizat acum o ora un premier tot de la PD-L. Cineva e cretin in toata ecuatia asta. CINE?

2. Avem 2 declaratii ale presedintelui:

  • PRIMA: “Nici eu, nici Guvernul, nici Banca Naţională nu ne-am propus să scoatem ţara din criză. Actuala criză este o criză globală şi România este dependentă de ce se întâmplă la nivel global. Ţările ori ies toate din criză, ori rămân toate în criză.”
  • A DOUA (deci DUPA PRIMA, cum ar veni): “Eu am rugat partidele să continue discuţiile până mâine, în jurul prânzului, pentru a găsi soluţia optimă pentru România. Nu, în principal, pentru rezolvarea crizei politice, ci, în principal, pentru rezolvarea crizei economice. Criza politică, deci rezolvarea crizei politice, fără a avea perspectiva rezolvării crizei economice este o mare eroare care se poate face în acest moment.”
  • Sursa: http://moshemordechai.wordpress.com/2009/10/15/subiectele-de-examen-pentru-studentii-la-psihiatrie/

Johannis nu e premier bun, pentru ca e nevoie de un economist, capabil sa gestioneze…stiti si voi gargara. Emil Boc (A terminat în 1991 cursurile Facultăţii de Istorie şi Filosofie din Cluj, iar în 1995 pe cele ale Facultăţii de Drept.), nu prea a fost economist. Brusc ne-am trezit ca avem nevoie de economisti, si fostii primari nu mai sunt buni de premieri. Cineva e muist si vrea sa ne-o intoarca la fel ca la alba-neagra. CINE?

3. Si cu link, pentru infidelii care cred ca e facuta in paint.luatz_pula

Daca aflati raspunsurile pentru 1 si 2, s-ar putea sa aflati si cine va da pula sculata la halit in fiecare zi.

P.S.: Din punctul meu de vedere, a mai pune stampila pe oricare dintre ei, echivaleaza cu: “Imi place, are gust bun. Mai vreau inca 5 ani".” Spor la stampilat!

P.P.S.: Daca o mai aud p-aia cu “in principal”, sparg capul cuiva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu