duminică, 4 octombrie 2009

Pentru la toti fanii mei…fără nambăr!!!

…and for all the infidels, take ză dick!

Dacă nu vă dă o lacrimă, înseamnă că sunteți morți pe dinăuntru…

making_of_1

making_of_2

making_of_3

making_of_4

Într-adevăr, necredincioșilor, am făcut-o și pe asta…recunosc, nu e la chiflă, nu e nici măcar la lipie (e la taco), și ceapa e pe margine pentru că n-am mai avut răbdare s-o toc mărunt…Însă este doar prima dintr-un șir lung de șaorme britanice. Chiar zilele astea am descoperit de unde să-mi iau chifle și sos de usturoi…

Stay tuned, It shall be continued…muhahahahaaaaaaa.

Technorati Tags: ,,,,

6 comentarii:

  1. @LaNayba: Normal ca a fost buna, pentru ca gatesc extraordinar. E doar una din multiplele mele calitati. Am gasit o balanta perfecta a aromelor din sosurile de curry si...cacat, la cata ceapa e acolo, crezi ca mai simti vreun gust???
    @Clopotzel: >:P

    RăspundețiȘtergere
  2. livrari in regie faci? ca vreau si eu una mica cu de toate :D... cat dureaza?

    RăspundețiȘtergere
  3. Livrez si in Regie, desi nu cred ca pot sa sparg monopolul baietilor de la Max, intrucat, desi am un cost de productie mai scazut si o calitate superioara a produselor (plus ca va ofer mai multe combinatii de arome), folosesc numai ingrediente selecte, din pacate, costul de transport ma dezavantajeaza. Plus ca eu doresc sa ofer clientilor numai ingrediente proaspete, insa serviciul postal al Majestatii Sale este deficitar la acest aspect, iar shaorma va ajunge la dvs. cu o intarziere de 10 zile si cu un miros de cacat de cioara lasat in ploaie.
    Pofta mare la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hm, ceapa aia rosie merge mai bine cu neste branza de capra. Plus ca ai prea multe legume. Seamana cu shaorma facuta la Dines, parca ar fi o salata. Unde e carnitza de oaie, bre?

    RăspundețiȘtergere