duminică, 11 octombrie 2009

Serbia – Romania 5-0 VIDEO

Iugoslavia Ne batura plavii…

Acu’…rusinea mare nu e ca ne-am luat-o la fotbal (sport la care, traditional, facem cacatul praf).Rusinos mi se pare ca (de cand imi aduc eu aminte, cel putin) Romania n-a batut pe nimeni cu 5-0 *(si vorba ceea, am jucat si contra Insulelor Feroce, si contra lu’ San Marino, Luxemburg si alte oratanii d-astea). Rusinea e ca Oltenii de peste Dunare au fost divizati in ultimii 20 de ani in 7 tari diferite, si sunt convins ca ne-am lua-o la muie de la oricare din cele 7 tari (nu bag mana in foc pentru Kosovo, cu ei s-ar putea sa scoatem un egal). Aiurea e si faptul ca insumand suprafata / populatia celor 7 tari am ajunge sa avem cifre comparabile cu Romania: 266000km cubi vs 238000km cubi, si respectivi 22.5meleoane de plavi vs 21.5 meleoane de plavani. Ceea ce pare comparabil la prima vedere pentru ochiul neavenit. Diferenta majora sta intre “plavi” si “plavani”. Daca vreti sa va mai culturalizati o țâră, puteti citi aci putintica istorie, ca nu strica…Asa, un cilău dă uichiend. Pentru o analiza complexa, pertinenta si competenta a meciului, avem si: http://furtdecurent.blogspot.com/2009/10/serbia-romania.html.

*AMICALELE NU CONTEAZA, IN PULA MEA!!! Stiu ca o sa va treziti sa ragaiti pe-aci ca am batut Germania cu 5-1, dar era AMICAL !!! (intre timp, baietii au terminat pe 3 la mondialul din 2006 si pe 2 la Euro 08…mai tre’ sa va desenez ca noi eram toti in fata televizoarelor? Ca in 2008, Olanda a facut tot ce i-a stat in putinta sa ne lase sa castigam, oamenii au facut tot posibilul, mai putin sa-si bage mingea-n poarta, si am fost atat de cretini incat am pierdut?)

Technorati Tags: ,,,,,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu